CLIP RAP US

CLIP RAP US

  • Aucune catégorie
Voir Plus
18 octobre 2019, 10:40

Trippie Redd – !

Trippie Redd – !   Paroles/Lyrics : [Intro] Exclamation mark, exclamation mark, exclamation mark, exclamation mark, exclamation mark [Verse 1] Damn, that shit hurt, bae That shit hurt in the worst way Why’d we fight in the first place? Always mad on a Monday Mind on a runway I see ...
16 octobre 2019, 11:32

G-Eazy x Gunna – I Wanna Rock

G-Eazy – I Wanna Rock ft. Gunna       Paroles/Lyrics : [Intro: G-Eazy] Yeah Young Gerry, it’s gettin’ scary Oh [Chorus: G-Eazy] I wanna rock, I wanna rock (Rock) I wanna rock, I wanna rock (Rock) I wanna rock, I wanna rock (Rock) 1da finna let the raw ...
15 octobre 2019, 17:54

Lil Baby x DaBaby – Baby

Lil Baby, & DaBaby – « Baby »   Paroles/Lyrics : Yeah Rest in peace to Bankroll, show ’em how to do it Baby goin’ crazy, he been gettin’ straight to it I done caught so many flights I end up fuckin’ all the stewardesses Catch me in Atlanta, no security ...
15 octobre 2019, 17:34

YBN Cordae x Anderson .Paak – RNP

YBN Cordae – RNP (feat. Anderson .Paak)   Paroles/Lyrics : One of y’all niggas gon’ be fuckin’ with me I got two bad bitches gon’ be rubbin’ my feet I got three young niggas down to bust out the heat And all y’all ain’t got nothin’ on ...
15 octobre 2019, 17:31

Chance the Rapper – We Go High

Chance the Rapper – We Go High   Paroles/Lyrics : Yeah (We love you, love you, love you, God We lo-lo-lo-lo-lo-lo-love you, God We love you, love you, love you, God We lo-lo-love you, lo-love you, God We love you, God, we love you, God, we love you, God We love you, love you, love ...
10 octobre 2019, 16:22

Gucci Mane x Megan Thee Stallion – Big Booty

Gucci Mane – Big Booty feat. Megan Thee Stallion   Paroles/Lyrics : J. White, I need a beat I can go off on, ooh [Gucci Mane & Megan Thee Stallion] Tell the skinny hoes to point me where the thick hoes at (Go) He want a flat booty bitch, I’m not with all that (No) I ...
8 octobre 2019, 10:57

Ed Sheeran x Camila Cabello x Cardi B – South of the Border

Ed Sheeran – South of the Border (feat. Camila Cabello & Cardi B)   Paroles/Lyrics : She got the, mm, brown eyes, caramel thighs Long hair, no wedding ring, hey I saw you lookin’ from across the way And now I really wanna know your name She got the, mm, white dress, but ...
7 octobre 2019, 16:20

Fat Joe x Cardi B x Anuel AA – YES

Fat Joe, Cardi B, Anuel AA – YES   Paroles/Lyrics ; This is Lo’ intocable’, ¿oíste, lambebicho? ¡Jaja! Ass up, face down (face down, face down) This for pretty Lou (ah) Yes, ass up, face down (face down, face down) Family ties (¡brr!) Yes, ass up, face down (face ...
4 octobre 2019, 11:34

Travis Scott dévoile le clip de l’inédit « HIGHEST IN THE ROOM »

Travis Scott ne laisse pas les rumeurs sur sa relation avec  Kylie Jenner le perturber et dévoile le clip du morceau inédit « HIGHEST IN THE ROOM ».   Paroles/Lyrics : [Chorus] I got room In my fumes (Yeah) She fill my mind up with ideas I’m the highest in the room (It’s ...
2 octobre 2019, 17:22

XXXTENTACION : découvrez le clip posthume de « Royalty » feat. Ky-Mani Marley, Stefflon Don & Vybz Kartel

XXXTENTACION – Royalty (feat. Ky-Mani Marley, Stefflon Don & Vybz Kartel)     Découvrez le clip du single « Royalty » de XXXTentacion featuring Vybz Kartel, Stefflon Don, et Ky-Mani Marley, premier single de son prochain album posthume Bad Vibes Forever.    ...
2 octobre 2019, 12:19

Guy2Bezbar entend des « ÉCHOS »

Guy2Bezbar – ÉCHOS   Le rappeur parisien Guy2Bezbar présente « ÉCHOS », son nouveau clip : 
2 octobre 2019, 12:05

DaBaby – VIBEZ

DaBaby – VIBEZ   Paroles/Lyrics : [Intro] Let’s go (Yeah, yeah, Neeko, you made that motherfuckin’ beat? Ah, nah) You know it’s Baby, nigga, hahaha Hah (Oh Lord, Jetson made another one), ha [Chorus] She wanna fuck with me, but I don’t got the time ...
1 octobre 2019, 12:09

Burna Boy x M.anifest – Another Story

Burna Boy – Another Story (feat. M.anifest)   Paroles/Lyrics : To understand Nigeria You need to appreciate where it came from In 1900, Britain officially assumed responsibility For the administration of the whole of what we now know as Nigeria from the Niger Company And then, ...
1 octobre 2019, 11:57

Paulo Londra x A Boogie Wit da Hoodie – Party

Paulo Londra – Party Ft. A Boogie Wit da Hoodie   Paroles/Lyrics : [Intro: A Boogie Wit da Hoodie] Yeah, on yeah Yeah, yeah On yeah O-O-Ovy On The Drums [Refrán: A Boogie Wit da Hoodie & Paulo Londra] Long haired girl with Celine, on yeah (Saquen el espanta-chimbas) She ...
30 septembre 2019, 9:37

French Montana x Post Malone x Cardi B – Writing on the Wall

French Montana – Writing on the Wall ft. Post Malone, Cardi B, Rvssian Paroles/Lyrics : Intro: French Montana, Post Malone & Cardi B] Montana Posty (Hahaha) Okurr (La-la-la-la, uuh) Ayy, uh huh [Verse 1: French Montana] From the block, now we’re snipin’ on the opps ...